sobota, 12 kwietnia 2014

Osiemnastkowo

Seria urodzinowa trwa u mnie ;-D Dzisiaj kartka box z okazji osiemnastych urodzin, na której obowiązkowo miał się znaleźć rower i symbol medycyny...

Taka forma kartkowa krąży od jakiegoś czasu po sieci - a ja zabierałam się do niej i zabierałam, aż w końcu się zebrałam... Robiłam ją wg kursu ze strony Splitcoaststampers.

Z wierzchu karteczka wygląda baaaardzo niepozornie ;-D

A po ustawieniu...

  Cześć elementów przykleiłam na kosteczki dystansujące... 
 
 
 Część motylków jest przymocowana do foliowych paseczków, co daje ciekawy efekt...

 
 


Karteczkę zgłaszam do wyzwań:

Wyzwania z Klarysą w PWC

http://projektwagiciezkiej.blogspot.ie/2014/04/wyzwanie-z-klarysa.html


Urodzinowego


Oraz do hazardowej zabawy w Scrapgangu:
http://scrapgangsterki.blogspot.com/2014/04/wyzwanie-67-scrapgra.html
Moje trafienia to: papier- kolor turkus-tusz- motyl i przekroczony stop ;-D

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających ;-D




17 komentarzy:

  1. Świetna! Bosko wypełniona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna :D to chyba najlepszy box jaki widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe pudełeczko-kartka piękna, detale, kolory, kompozycja, wszystko zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna :) Świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała, piękne kolory i cudowne motyle!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna kolorystyka , motyle są bajeczne

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super :))) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :))

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne kolorki i piekne wykonanie :) ) dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osiemnastkowo ale i bardzo wiosennie. Świetnie zapełniłaś tą formę i rozłożona i złożona pięknie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepieknie! to chyba trudne wykonać taką misterną kompozycję na tej formie kartki? tak przynajmniej dla mnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kartka! Z każdej strony wyglada rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kartka! Z każdej strony wyglada rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycająca praca, ostatnio mam świra na punkcie turkusów:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne i ciekawe połączenie kolorów, świetna kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne pudełko :)
    Dzięki za udział w scrapgangowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...